miercuri, 28 octombrie 2015

Finish 6 by Xmas

Probabil ati mai auzit de acest "proiect", insa eu de ceva vreme tot incerc sa termin cateva produse.
M-am decis deci sa aleg 6 din ele si sa vad cat de mult le folosesc pana de Craciun.

Iata ce produse am ales si de ce:


-Balsam de buze no name: miroase foarte placut si hidrateaza buzele.Imi place dar il am de ceva vreme si e timpul sa il termin, mai ales ca mai am doua balsamuri de buze pe care vreau sa le folosesc.
-Ruj Maybelline-nuanta Feel Pink- mi-a placut extrem de mult cand l-am cumparat si l-am folosit mult dupa cum se vede.Il am in poseta cu mine de vreo 6 luni si ma chinui sa il termin.Initial am spus ca imi voi cumpara un ruj MAC cand il termin, dar dupa primele 2 luni , am cedat si am cumparat rujul mult dorit, desi pe acesta nu l-am terminat.Mai e putin insa in el si vreau sa fie gata pana la sfarsitul anului.

-Creion Jumbo Nyx- nuanta Milk- mult laudat pe vremuri, am pus si eu mana pe el de cativa ani si apoi am uitat de el intr-un portfard.Cred ca in maxim o luna o sa fie gata.L-am pus la oglinda sa il vad si sa imi amintesc sa il folosesc.Acelasi lucru patesc si cu baza de machiaj de la Inglot, dar despre ea o sa vorbim in alta postare.


-Creion de ochi negru MUFE- l-am primit intr-un kit cu mostre si desi e mic, e longeviv.Am doua exact la fel, unul il tin la oglinda si unul cu mine in geanta.As vrea sa termin macar unul din ele,asa ca il folosesc zilnic de cateva zile.Singura problema este ca mi se transfera in pliul  pleoapei dupa cateva ore,daca nu fixez cu pudra zona.Cred ca il termin in 2 luni, pentru ca la ascutit se micsoreaza mult.


-Creion de sprancene-High Brow Glow- imi doream mult  creionul acesta, dar in variana normala nu Glow...cand mi-am dat seama ce am luat, era prea tarziu. In orice caz e ok, dar e un produs pe care il folosesc rar, motiv pentru care inca mai este mult produs in el.Daca in astea 2 luni nu o sa ajung sa il iubesc, am sa il arunc.Totusi vreau sa incerc sa imi placa si sa il folosesc.Eventual o sa il incerc si ca iluminator pentru alte zone (deasupra buzei,pe nas,in coltul intern al ochiului).


-Ulei de par L'oreal- din nou, un produs pe care l-am luat gresit.Trebuia sa iau uleiul de par L'oreal extraordinar (sau ceva de genul asta).Cel pe care l-am luat eu era singurul pe raft, scria pentru par vopsit si am zis ca asta e perfect pentru mine.Nu imi place consistenta lui, prea lichida, fata de uleiul de la Wella sau chiar si cel de la Avon, care avea o consistenta mai groasa. Singurul lucru pe care il face uleiul asta e sa faca parul sa miroasa frumos si sa aibe putina stralucire.Nu l-as recumpara, ci mai degraba as da 50 lei pe cel de la Wella (care e mic, dar bun si tine mult timp).
Vreau sa folosesc cat mai mult din el, daca tot l-am cumparat.Nu cred ca o sa il termin pana de Craciun, dar il tin la vedere ca sa imi amintesc de el.


Cam astea ar fi produsele.Voi ce produse neglijati si ati vrea sa le folositi mai des?
Pupici:*

4 comentarii:

  1. mult succes! eu am hotarat sa nu mai cumpar nici-un produs pana nu termin ce am acasa!! oare reusesc? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo bafta ! eu nu reusesc mai multe de 2,3 luni....o iau incetisor:D

      Ștergere
  2. Iti tin pumnii! Eu abia am terminat uleiul de par de la L'Oreal si il folosesc de aproape 2 ani... Deeeci succes! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc!! tot despre uleiul asta de par e vorba?auch...mai incerc,cat de cat sper sa se vada rezultatele:D

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template