joi, 8 octombrie 2015

De ce iubesc toamna


Daca de obicei eram destul de bosumflata la sosirea toamnei, anul acesta sunt chiar incantata.
Dupa vara torida din acest an, putina racoare nu strica.

Iata de ce iubesc toamna :


  • Culorile din natura
Aici sunt cateva poze facute toamna trecuta:





  • Culorile din moda
Imi place sa port visiniu si galben-mustar toamna asta. Si poate o sa incerc si un verde army.
Am observat ca si magazinele sunt invadate de nuantele astea.


  • Botinele
Botinele cu toc mi se par minuante.Eu sunt mica de statura, dar nu imi vine sa port tocuri zi de zi, pentru ca ma dor picioarele.Cand port botine insa, nu e problema.Sunt comode,ma fac mai inalta si sunt atat de frumoase/la moda.I love them.


  • Nuantele de farduri
Personal, imi place sa port nuante pamantii mai tot anul la ochi.Dar uneori vara o mai dau si pe albastru, verde, etc. Toamna insa nuantele neutre, griul si aramiul sunt preferatele mele.Motiv pentru care imi cumpar paletuta asta :


  • Haine moi, calduroase
Imi place sa ma imbrac in pulovere calduroase si seara sa-mi iau sosete din acelea pufoase.



  • Bauturi fierbinti
Oricat de mult imi place limonada, in sezonul rece merge atat de bine un ceai fierbinte, o cafea, ciocolata calda sau de ce nu, un vin cald (mai la iarna).

  • Baile fierbinti
Vara nu merge sa faci baie cu apa fierbinte, cand afara sunt 30+ grade.
Toamna insa imi place tare mult.
Luna asta imi cumpar neaparat spumant de baie si cateva lumanari, pentru seri relaxante.
Daca mai adaugam masti de fata, tratamente de par si corp si putina muzica, iese ceva foarte placut!

In visele mele arata cam asa:


Per total, voiam sa va spun ca si toamna e frumoasa si are partile ei bune, desi nu sunt o mare fana a frigului sau a ploii, mai ales ca umblu mult pe jos/mijloace de transport si nu e placut.

Ce astept eu cel mai mult acum e sa imi schimb garderoba cu haine noi, de toamna.

Voua ce va place toamna?



1 comentarii:

  1. Copacii cu frunze galbene/rosii/aramii, parcurile asa cum arata ele toamna, esarfele acelea mari si frumoase, rujurile inchise la culoare si botinele :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template