vineri, 18 septembrie 2015

Pudra Inglot Review

Saptamana trecuta mi s-a pus un pitic pe creier,cum ca vreau o pudra noua.De cea pe care o aveam deja,de la Balea,m am saturat si oricum nu are acoperire asa cum imi doresc eu.
Pentru ca nu ma lasa inima sa dau peste 100lei pe cea de la Mac (nu inca,dar tot e pe wishlist) am zis sa dau o tura pe la Inglot sa vad ce au.



Din ce mi-a zis domnisoara de acolo, pudrele patrate(ca cea pe care am luat-o eu) vor avea inlocuit ambalajul.Toate pudrele lor fiind din acelea in ambalaj rotund.
Anyway,mi-a placut o pudra, insa nu aveau decat doua nuante: -una foarte inchisa si cea pe care mi-am luat-o eu,desi nu e chiar 100% nuanta potrivita.




  • La atingere e fina si foarte cremoasa.
Pe ten trebuie sa o aplic cu o pensula duo fiber pentru ca e foarte pigmentata si altfel ar arata prea incarcat tenul.

Are subton galben si trebuie aplicata usor.Pun putin produs pe pensula iar dupa aplicare mai folosesc o pensula pufoasa pentru a seta produsul.
  • Rezistenta este buna, chiar si pentru tenul meu mixt.
  • Zona T ramane mata cateva ore bune.
  • Are acoperire medie,spre mare daca e aplicata cu un buretel sau in mai multe straturi.
  •  Un alt avantaj este ca are o cantitate foarte mare-13 grame.
  • In afara de nuanta (pe care am luat-o pe propria raspundere) ,un alt dezavantaj ar fi ambalajul acesta de plastic,nu foarte practic.
Daca o sa mai fie pe stoc,ma gandesc sa cumpar si cutia aceea magnetica in care sa o pot baga.
Ce produse aveti de la Inglot? Va plac?
Ce pudre recomandati pentru un ten mixt?
Pupici:*

1 comentarii:

  1. Iti recomand l'oreal infaillible :* atata timp cat nu e f inchisa, nu e problema cu nuanta. Nu se observa pe ten si tine matifiat cateva ore. Ok trebuie reaplicata, dar eu nu am gasit vreodata pudra care sa tine ALL day pe tenul mixt :)) te pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template