vineri, 25 septembrie 2015

Produsul saptamanii

Saptamana asta am folosit mult samponul uscat de la Batiste.
Acesta cu nuanta e preferatul meu, pentru ca nu lasa urme albe.
Si apropo de urme albe, am citit undeva ca e bine sa folosesti samponul uscat seara,inainte de culcare, pentru ca pana dimineata dispar (daca nu e cu nuanta, ca acesta) .
Eu am incercat si a mers.

Batiste e minunat si ma bucur ca se gaseste si la noi, in atatea variante, la un pret bun.
Eu v-am spus ca l-am luat cu doar 15 lei la oferta, de la Sensiblu.

In dreapta postarii, este un sondaj.Va rog sa votati, pentru ca vreau sa stiu ce produse sa iau la un viitor concurs/giveaway. Si daca aveti intrebari, le puteti lasa aici,pe fb sau pe instagram, pentru un viitor video cu q&a.

Pupici
Un weekend placut!

1 comentarii:

  1. Ador samponul uscat Batiste , este prefarut meu , eu il am pe cel cu cirese !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template