luni, 21 septembrie 2015

My week in photos

Nu prea fac postari de genul,desi fac aproape zilnic cate o poza.
Am sa va arat cum am petrecut saptamana trecuta,prin poze:)

Luni, am primit flori.Mai mereu la birou avem flori.Pretty <3


Aparent marti si miercuri nu am facut poze.

Joi am fost pe Cheile Carasului.Am vazut peisaje foarte frumoase.


Vineri am baut o limonada buna si m-am pregatit pentru nunta de sambata.

Sambata am fost domnisoara de onoare si am purtat doua tinute diferite.Parul nu a iesit deloc asa cum voiam,asa ca l-am prins;In plus era foarte cald.



Duminica m-am odihnit si am cules niste trandafiri colorati:D


Voi ce ati facut?
P.S: luna viitoare as vrea sa fac un mic giveaway,si voiam sa va intreb ce produse v-ar interesa?De fata,ochi,buze?
Pupici:*

2 comentarii:

  1. unde lucrezi? :)
    daca vrei sa faci giveaway, eu as zice ca ar merge ceva de buze intr-o culoare de toamna (ex. Miss Sporty Instant Colour & Shine Lip Plum Twist care e un fel de jumbo intr-o nuanta f draguta), o oja (Golden Rose nr. 34 sau farmec) si eventual, daca consideri ca mai e necesar, o crema de maini (cea de la Loncolor e ieftina si f buna). te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey,multumesc frumos de idei.Lucrez la o firma din TM.O sa iau cu siguranta un produs de buze si o oja...ceva visiniu de toamna.Te pup si multumesc ca ma urmaresti !

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template