joi, 6 august 2015

The travel tag

Am vazut la Koko acest tag si pentru ca numai ce m-am intors din vacanta,mi s-a parut dragut sa il fac si eu.

1.Unde ai zburat prima data cu avionul?
Eram in clasa a 10-a si m-a luat sora mea cu ea intr-o excursie scurta(un weekend) la Roma.Pe drum incolo eram toata agitata,iar la intoarcere am dormit tot drumul:))

2.Numeste trei lucruri esentiale pentru tine atunci cand calatoresti

Compania,mijlocul de transport si incaltamintea lejera(mai mereu am prbleme si fac rana de la papuci nepotriviti).

3.Cu cine ai vrea sa calatoresti?
Din fericire mi s-a indeplinit dorinta;am fost aproape 2 saptamani in concediu/vacanta cu iubitul meu.

4.Ce loc din avion preferi:culoare,mijloc,geam?
Clar geam!

5.Cum "pierzi timpul" atunci cand calatoresti?
Daca ma gandesc la calatoriile mai lungi pe care le-am facut,mai mereu am dormit pe drum:)).Poate de la leganatul masinii,nu stiu:D.

6.Numeste cateva tari prin care ai calatorit.
Spania,Franta,Italia,Ungaria.

7.Care dintre acestea a fost preferata ta?
Iubesc Spania





8.Cu ce mijloc de transport iti place sa calatoresti?

Pai imi place cu masina,caci putem opri oricand,oriunde si vezi o multime de locuri,dar dupa 3 zile de stat in masina pe drum,in acest concediu,am sa aleg avionul.Rapid si usor.

9.Numeste un loc in care ai vrea sa te intorci,din cele vizitate.
M-as reintoarce oricand cu drag in Spania,mai exact in Barcelona.

10.Exista un loc unde nu ai mai vrea sa te intorci?
Nu neaparat ca nu as vrea sa ma mai intorc,dar in principiu daca am vizitat tot ce era de vizitat,as prefera sa aleg alta destinatie si sa vizitez locuri noi.(exceptie Barcelona).De exemplu nu m-as mai duce in Verona.Am vazut ce era de vazut;it's ok for now.

11.Ai ceva patanii din categoria "m-am pierdut"?
Cu siguranta.Dupa spusele prietenului meu,nu ma stiu orienta deloc in spatiu.Odata a zis sa il conduc eu spre locul unde parcasem;ne-am invartit in cerc pana s-a saturat si am mers pe ruta lui-direct la masina desigur.Si anul trecut m-am ratacit cu mama prin Venetia,dar am gasit drumul bun in cele din urma.

12.Unde ai calatori special pentru mancare?
Cred ca in China.Imi place mancarea chinezeasca si cred ca la ei in tara e si mai buna.

13.Care este urmatoarea ta destinatie?
Cred ca voi merge un weekend la Praga pana la sfarsitul anului.

14.Cum iti place sa iti structurezi calatoria?
 De obicei ma uit pe harta si aleg punctele importante de vizitat,apoi le dau search pe google sa aflu mai multe despre ele si incerc sa ajung la toate.In principiu dimineata,caci seara deja sunt obosita.

15.Pe cine provoci?
Pe toate iubitoarele de calatorii:D

Pupici


1. Unde ai zburat prima data cu avionul?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template