duminică, 16 august 2015

Striped skirt OOTD

Pentru ca sunt mica de inaltime,am inceput sa caut articole vestimentare cu dungi verticale,ca sa ma faca sa par mai inalta,precum si tocuri sau platforme.

M-am indragostit de fusta aceasta de pe BrandCircus si a venit momentul sa o si port.



Imi pare rau ca nu am reusit sa fac poze afara,dar nu a avut cine in ziua aceea.Anyway,cam asa arata:

M-am simtit foarte bine in ea.E tip gogosar si isi pastreaza forma foarte bine.E lejera si usor eleganta,iar lungimea ei este potrivita(chiar putin deasupra de genunchi).Dungile sunt bleumarin inchis,desi initial credeam ca sunt negre.
Pe viitor o sa ma uit pe la magazine dupa fuste de genul pentru ca m-am simtit tare bine purtand tinuta asta.
Pupici

2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template