luni, 24 august 2015

Produsul saptamanii(trecute)

Saptamana trecuta am folosit zilnic tusul gel de la Maybelline, cel pe albastru.


Nu mi-a trecut prin cap sa fac o poza cu el aplicat,insa va arat pe mana cum se vede.



Il aplic cu pensla de la RT si trebuie insistat putin pentru ca nu e foarte pigmentat din prima incercare.
Pe ochi nu se vede ca fiind un albastru intens,ci bleumarin spre negru.Si ca sa nu mi se transfere in timpul zilei in pliu,aplic putina pudra pulbere pe pleoapa inainte.

Mi-a placut tare mult si as mai experimenta cu verde sau mov:)
Din pacate tusul acesta colorat nu cred ca se gaseste in magazine la noi,dar daca il gasiti pe vreun site,merita sa-l incercati.
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Tusul negru l-am vazut pe aoro, nu stiu daca au si alte nuante. Imi doresc sa il achizitionez, rezista bine, iar nuanta de negru este foarte intensa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tusul negru de la Maybelline e foarte ok, dar eu ti-as recomanda sa investesti in Mac Blacktrack. E mai scump, dar mult mai intens, pigmentat, cremos etc. Cel de la Maybelline mi s-a uscat deja putin, cel de la Mac e intact.

    Costa mai mult, dar merita! Si tine mult timp

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template