joi, 13 august 2015

Produsele mele Catrice

Recent am aflat ca e un stand cu produse Catrice si in Timisoara si pentru ca eram in cautarea unui ruj nude,am zis sa arunc un ochi si pe acolo.
Am si gasit rujul dorit si am mai luat si un fard.Pe langa aceste doua produse,mai am alte produse pe care le-am primit din Germania.
Ele se gasesc si pe acest site,la un pret mai mic decat cel la care le-am gasit eu la stand,dar macar am putut sa incerc rujul inainte de a il cumpara.
Rujul a fost 25 Lei si fardul 17 lei.
Iata ce mi-am luat:




Si o poza nereusita cu mine,purtandu-l:






Si ce produse aveam deja de la ei:
  • Luciuri de buze-primul este un rosu(nu se vede nuanta adevarata in poze) foare placut pe buze iar cel de al doilea este usor lipicios,dar imi place ca are particule de sclipici fin in el.


  • Pensula de ochi cu doua capete-din pacate este rigida si nu imi prea place.O mai foloseam pentru aplicarea fardului crema Color Tattoo de la Maybelline.


  •  Blushuri-primul este o nuanta puternica si destul de pigmentat de portocaliu,iar urmatorul este un blush cu 4 nuante pe care le combini;acesta se vede foarte foarte putin pe ten,e slab pigmentat;As cumpara o alta nuanta a primului tip de blush.

  • Oja:imi place ca e atat de naturala pe unghii;your nails but better.Si rezista cam o saptamana pe unghii.Thumbs up




Ce parere aveti despre Catrice?Aveti produse de la ei?Ce recomandati?
Pupici


3 comentarii:

  1. Iti recomand pudra Prime And Fine, perfecta pentru vara ca e waterproof si nu se vede pe ten si corectorul crema de la ei, dupa cu cel de la MAC. acoperire maxima si nu incarca tenul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna bine,am sa ma uit dupa produsele astea.multumesc frumos:D

      Ștergere
  2. unde mai exact e standul in Timisoara?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template