marți, 4 august 2015

Oferte Sensiblu si mici cumparaturi

Azi am avut putin timp liber si am intrat intr-un Sensiblu,chitita sa imi cumpar un nou gel de curatare pentru fata si poate si un sampon uscat.

Am avut norocul sa gasesc samponul uscat la reducere,la 15 lei si l-am luat pe cel cu culoare,pentru ca e mai usor de aplicat si nu lasa praful acela alb.



Am luat si gelul de fata dorit,de la Avene...imi era dor de el:D si am vazut ca au oferte foarte faine la produsele L'occitane.

Am incercat acum 2 ani o crema de maini de la ei si mi-a placut tare mult si acum am ales o mini (foarte mini) crema de maini cu 5 lei.Asa,de aruncat in poseta.Mai erau si alte produse la reducere,cum ar fi cremele de corp si luciurile de buze,dar nu am retinut preturile.

Apoi am vazut si mini apa termala Avene cu 10 lei si ma tenteaza sa o cumpar si alte seturi interesante(vezi poze mai jos).












Am ramas in urma cu vestile si am descoperit azi ca avem produse Cetaphil in farmacii si pentru fetele din TM , in Bega este un stand cu produse Catrice(fard mono -17lei,paleta de farduri -35lei,blush-35lei).Vreau sa iau un fard crem de la ei cat de curand.

Iar la DM am vazut oferta urmatoare,in caz ca va intereseaza:


P.S: produsele le puteti lua la pretul de oferta doar daca aveti card Sensiblu (si nu se aplica alta reducere la cele deja reduse)

Voi ce cumparaturi ati mai facut?
Pupici

3 comentarii:

  1. Ohh ce bine că am aflat de promoția asta! Mâine dau fuga să-mi cumpăr două șampoane pentru volum! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hey,ma bucur ca ti-a fost util articolul :)

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template