luni, 17 august 2015

My pamper routine sau cum ma rasfat eu seara

Postarea asta trebuia sa fie de fapt un video,dar l-am filmat cu susul in jos,plus ca lumina era foarte proasta,asa ca am rupt din filmule si le-am pus aici:)

In weekend imi place sa-mi rezerv o seara pentru a ma rasfata putin.De cand nu mai stau la camin ador sa fac baie in cada si sa ascult muzica in timp ce ma scufund in apa fierbinte.Trebuie neaparat sa-mi cumpar un spumant de baie,cu ceva aroma,caci nu am,iar gelul de dus nu face spuma dorita.



Samponul de la Pantene este nou in rutina mea,iar gelul de dus se schimba des.

Intru in cada dupa demachierea cea de toate serile si dupa ce imi aplic o masca (de argila sau cumparata din comert).

Dupa baie,imi aplic uleiurile pe fata,apoi un ulei de par de la L'oreal si o crema de corp(Thai Spa cu pepene-my all time favourite) sau un ulei de corp~depinde~.

Cand imi amintesc, imi exfoliez buzele cu exfoliantul de la Elf si apoi le hidratez cu un balsam.

Apoi ma usuc pe par si daca e cazul imi fac manichiura si pedichiura.

Iar apoi ma bag in pat si eventual ma uit pe youtube la video,sa nu raman in urma cu ele:)

Voi ce faceti in serile cand aveti extra timp pentru voi?

Pupici:*

4 comentarii:

  1. my pamper routine: in afara de dus si hidratare, exfoliez corpul si fata si inainte sa spal parul aplic ulei de cocos si stau asa cateva ore.
    Un truc pe care vreau sa il incerc: exfolierea uscata. Inainte de dus, se exfoliaza corpul cu o perie (de corp, speciala pt exfoliere) prin miscari circulare incepand de la talpi si pana la gat. Dupa dus se aplica un ulei de corp. Sau se poate face si exfoliere + ulei direct in cazul in care nu se face dus intre.
    Am citit ca se observa o diferenta considerabila! Pielea arata mult mai bine. Iar pt fata, buretele konjac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Suna interesanta treaba cu exfolierea uscata,n-am mai auzit de ea.cum e buretele konjac?ma tenteaza.multumesc pt.comment:*

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template