luni, 31 august 2015

Favoritele lunii august

Luna asta nu am multe produse de aratat,asa ca am renuntat la ideea de a filma favoritele si m-am decis sa va scriu aici despre ele.

Am sa incep cu noile achizitii si anumele rujul si oja nude.
Rujul e feminin si discret.Imi place ca e cremos si se aplica usor.Nu stiu cum am trait fara un ruj nude in colectia mea.

Oja e perfecta pentru orice ocazie,am scris despre ea aici,nu va mai bat la cap cu ea.

Apoi am folosit tusul de la Maybelline(postare aici) si o sa il folosesc in continuare si luna asta,in aceeasi combinatie(cu pudra pulbere)

In categoria de fashion pot spune ca imi plac tare mult blugii rupti de la Stradivarius,motiv pentru care am si postat doua tinute in care ii port.


Iar ca favorite random va arat micul meu dejun rapid si gustos,care consta in iaurtul de la Activia,"Mic dejun".Mmie imi place cel cu iaurt alb,dar este bun si cel cu capsuni.

Cam atat pe luna asta.
Pupici:*

4 comentarii:

  1. Rujul este foarte, foarte frumos! Cu prima ocazie cand ajung la un stand ma uit si eu la nuante. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce delicios arata rujul! Iar daca e cremos, e un must-have!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iaurtul e delicios, şi mie îmi place foarte mult :)) ♥


    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. De gelul de la Maybelline sunt și eu îndrăgostită. :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template