luni, 10 august 2015

Colectia mea de cercei

Dintre toate accesoriile posibile,cel mai mult imi plac cerceii.Coliere port mai rarut,iar bratari aproape niciodata.
Azi va prezint colectia mea de cercei pe care o iubesc si o sa o mai maresc pe parcurs.
Majoritatea sunt de la Accessorize,iar suporturile le am de la un magazin chinezesc.
Pana anul trecut eram mai mult fana cerceilor lungi,insa acum sunt innebunita dupa cei micuti,pe ureche.

Cercei lungi:


Cercei argintii:


Cercei aurii:



Cercei de plastic :



Voi ce tip de accesorii preferati ?
Pupici:*

1 comentarii:

  1. Cercei cu perle simple, albe, cercei chandelier gen greek goddess, cercei lungi finuti negri si mici cu pietre. Eventual o piatra mica simpla :D nu prea mai imi plac cerceii f mari si colorati. Mi se par de adolescente... Aa si cerceii aceia mici in forma de trandafir! Arata super.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template