duminică, 2 august 2015

Aproape terminate

M-am decis sa renunt la produse usor usor si sa incerc sa folosesc ce am cat mai mult,ca apoi pe viitor sa imi cumpar mai putine si mai de calitate.
Deja in mintea mea e o lista cu cate un produs high end din fiecare categorie si o sa bifez pe rand produsele de pe lista.
Intre timp m-am uitat prin colectia de cosmetice si desi ma doare sufletul de 2 dintre produsele urmatoare,m-am decis sa ma despart de cateva.



Pudra Bourjois-mai este putin in ea si nu se mai ia bine pe pensula.Mi-a placut tare mult si as recumpara-o in viitor.

Iluminator High Beam-am incercat sa il folosesc cat mai mult,desi iluminatorul e un pas peste care sar de cele mai multe ori.Am observat ca si-a schimbat consistenta si mirosul asa ca trebuie sa ma despart de el.E un produs bun si mi-a placut,dar as vrea sa incerc pe viitor un iluminator pudra.

Eyeliner They're real-are o pensula foarte buna si o nuanta de negru intens pe pleoape,dar cred ca i s-a stricat modul de aplicare,pentru ca atunci cand rotesc sa iasa produs nu iese,iar cand il deschid dupa 2 zile e plin de produs pe langa aplicator.Insa la inceput,cand mergea cum trebuie,l-am iubit!!Am inteles ca sunt si variante colorate acum la acest eyeliner.Cam scumput,dar merita.

Maybelline collor tatoo-imi doream tare mult unul cand vuia tot internetul despre ele.L-am folosit putin si acum s-a cam intarit.As incerca o alta nuanta,mai deschisa.

Jumbo pencil L.A Colors-am crezut ca e un fel de dupe pentru cel de la Nyx,insa nu este.Acesta se duce repede de pe pleoape,se strange si nu il pot folosit ca baza pentru alte farduri.Big no no.

Cam atat pe azi.
Pupici

11 comentarii:

  1. si eu folosesc acel iluminator, imi place taaareee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi-a placut,e bun si tine mult timp!

      Ștergere
  2. Eu folosesc toate produsele pana la ultima picatura, imi sta pe creier sa le arunc cat inca mai am produs (doar daca au expirat). Pentru tus era obligatoriu sa ii pui capacelul portocaliu dupa fiecare utilizare si sa cureti bine varful. Probabil din cauza asta s-a uscat produsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,imi pare tare rau de tus:(. si eu incerc sa folosesc produsele dar astea deja isi schimbau compozitia si sa fiu sincera ma saturasem sa le tin in portfard si sa nu le folosesc

      Ștergere
  3. si eu trebuie sa ma despart de cateva produse. dar sa vad cand am timp de ele. :d
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate iti faci timp in weekend.pe mine ma relaxeaza sa umblu prin colectia de machiaje uneori;)) pupici si merci de comm.

      Ștergere
  4. Recomand cateva produse pt lista ta de achizitii, categoria high-end (o recomandate pt fiecare):
    Primer - smashbox, fdt - estee lauder double wear, pudra - clinique pt ten gras, concealer- artdeco, farduri - urban decay naked 2, eyeliner lichid - artdeco, primer ochi - urban decay primer potion, blush - benefit dandelion, bronzer - too faced chocolate soleil, iluminator - benefit watts up, ruj - mac sau givenchy, ysl.
    Nu trebuie cumparate toate sau deodata, doar niste sugestii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pt.sugestii.cateva din ele chiar erau pe lista mea!:*

      Ștergere
    2. Multumesc frumos pt.sugestii.cateva din ele chiar erau pe lista mea!:*

      Ștergere
    3. Multumesc frumos pt.sugestii.cateva din ele chiar erau pe lista mea!:*

      Ștergere
  5. Si recomand produse l'oreal desi nu sunt high end dar sunt f bune toate: fdt, pudra, blush, creion ochi, rimmel, ruj, fard.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template