vineri, 17 iulie 2015

Update and new video

Am lipsit din mediul online de multe ori,perioade mai lungi sau mai scurte.
Azi am sa va povestesc putin ce am facut in ultimele luni in care nu am scris/filmat.Poate asa imi motivati absenta.

In primul rand,am lucrat part-time la un magazin foarte fain din mall.
Am invatat pentru licenta,pe care am si luat-o si m-am inscris la master.
Tot in perioada asta m-am mutat din camin,deci am locuri noi pentru filmat.
Si din august incep un job nou care sper sa imi permita sa scriu des pe blog.
Saptamanile viitoare plec in concediu,dar ca sa nu va las iar balta,am sa programez postari de cateva ori pe saptamana.
Pana atunci va las cu un video despre ce hainute mi-am cumparat de pe site-ul BrandCircus.
Enjoy.

Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template