duminică, 19 iulie 2015

Travel kit part 2

V-am aratat intr-o postare anterioara cam ce cosmetice o sa duc cu mine in concediu. Azi va prezint alte produse pe care le iau in bagaj,care fac parte din gama de ingrijire a fetei si corpului precum si modul in care le aranjez ca sa ocupe putin spatiu.

In acest portfard avem gel de curatare a tenului,apa micelara,crema de zi si in saculet am pus uleiul pentru.fata,care sper sa nu curga in portfard.Si am pus si dischete rotunde si betisoare de ureche.

Apoi am pus in poseta un mini deodorant,spray antibacterian,perie de par,oglinda,casti,ochelari de soare,prinzatoari de par,servetele matifante si un mini sampon uscat.


Separat mi-am luat un ulei de corp si mini creme si un parfum.

Mi-am pus si accesoriile intr-un saculet.
 
Mai adaug gelul de dus si samponul,cremele cu protectie solara si sunt gata.
Pupici :*

1 comentarii:

  1. I like the Batiste mini size bottle, I can't seem to find it anywhere :/ I guess my drugstore doesn't sell it.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template