luni, 13 iulie 2015

Makeup kit pentru calatorii

 Desi e vara si incerc sa nu folosesc prea mult machiaj pe fata,cand plec undeva simt ca trebuie sa iau cu mine cosmetice , pentru ca nu se stie cand am nevoie de ele...
Mi-am pregatit portfardul pentru urmatoarele saptamani , in care plec acasa in vizita si apoi in concediu.Am ales sa iau produse pe care nu le folosesc de obicei,sa le mai dau o sansa si am incercat sa iau produse crema cu mine,pentru ca arata mi se pare ca nu incarca tenul,ci din contra,arata mai natural.

Iata ce contine portfardul meu:




Produse pentru fata:


  • Fond de ten Mac
  • Pudra Bourjois
  • Duo Elf blush&bronzer crema
  • Concealer Nyx
  • Iluminator High Beam





 Pensule:
  • Elf Mini kabuki
  • RT Expert Face Brush
  • Pensula no name(mi se pare replica a celor de la RT)
  • RT Stippling brush
  • Elf Powder bursh




Pentru ochi:
  •  Maybelline Color Tatoo
  • Maybelline Gel eyeliner-albastru
  • Essence mascara
  • L.A Jumbo pencil
  • Makeup Forever mini eyeliner pencil
  • Sleek -paleta Storm





 Pensule:
  • Sigma mini blending brush
  • Sigma duo eye brush
  • RT eyeliner brush
  • Elf defining eye brush




Pentru buze:

  •  Sleek Pout Polish
  • Nyx Soft Matte Lip Cream-Antwerp
  • Palmer's Lip Butter
  • Sephora set de 4 mini luciuri de buze
 Acestea sunt produsele de machiaj pe care le-am ales.Urmeaza sa aleg produsele de ingrijire si apoi haineleeee (as lua tot dulapul cu mine daca as putea).
Voi ce produse folositi vara/in concediu?
Pupici:*

1 comentarii:

  1. Mi se pare un kit foarte ok, ai fost minimalistică din ceea ce văd, doar strictul necesar. Un kit foarte ok :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template