marți, 14 iulie 2015

Amintiri din anii 90'

Desi nu sunt eu prea in varsta,tot ma apuca nostalgia cand sunt acasa in vizita.De data asta am hotarat sa fac curat in toate dulapurile in care aveam haine (pe care nu le port si ocupa spatiul degeaba) si sa le sortez:haine de aruncat,de donat,de dat la mama si de pastrat.
Dupa haine am dat de cateva lucruri din perioada de liceu si generala,iar apoi m-am decis sa intru in locul in care intram cu teama cand eram mica si anume podul.
Daca stati la casa,stiti ca in pod se gasesc toate nebuniile din lume.Cel putin la noi,se merge pe principiul nimic nu se arunca,totul se pastreaza...in pod.
Asa am gasit bucati din copilaria mea si m-am gandit sa le impartasesc cu voi.
Ziarul Adevarul din 1998
Tricoul meu preferat 


Lucrare  clasa I
Dosar Pokemon
Compunere clasa a IV-a (cred)
Mini casetofon-portabil
 Colectia mea de lingurite de inghetata si jetoane Pokemon

 Stereograme-pe coperta revistelor
Revista Viva-mi s-a parut amuzanta coperta
Si deja din vremurile mai apropiate :

Racheta mea de tenis (am jucat tenis cand aveam 13,14 ani)

 Bentitele (adica fasii de material pe care le purtam ca si o cordeluta)



Cerceii mari si rotunzi (preferatii mei sunt cei din lemn)

Am gasit si colectia de  timbre a parintilor mei si acum imi doresc foarte tare sa imi gasesc colectia de servetele si de cartonase chipicao.Sper sa le gasesc.

Am gasit cartonasele de vanzare pe Olx,dar sper sa le gasesc pe ale mele.Remember?


Voi mai tineti lucruri din copilarie ?
Pupici


1 comentarii:

  1. Unele chiar imi amintesc de copilarie! Pe vremea mea mai era si colectia de surprize turbo!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template