miercuri, 1 aprilie 2015

They're real eyeliner review

Am tot auzit lucruri bune despre rimelul They're Real de la Benefit,insa nimic despre tusul din aceasta gama.
Am mai scris ca am castigat la un concurs de la Benefit si unul din produse a fost acest tus.




Desi eram sceptica in privinta lui,am ajuns sa-l iubesc.Este un tus gel sub forma de carioca,sau sa spun mai bine un tus carioca,dar produsul iese din el ca un gel?! Nu stiu daca m-am exprimat bine,dar ideea este ca nu este tipul acela de carioca care se usuca dupa cateva utilizari(motiv pentru care nu imi plac tusurile carioca). Are un capat care se invarte si astfel iese produsul. Aplicatorul este din cauciuc si are forma perfecta pentru a face codita in exteriorul ochiului.


Bile albe: 

*e foarte pigmentat
*rezista bine/mult pe pleoape
*aplicatorul e foarte util pentru incepatoare si nu numai
*traseaza linii foarte subtiri si precise

Bile negre:

-se demachiaza greu
-pret mare
-trebuie invartit de mai multe ori pana sa iasa produsul,iar uneori iese prea mult
-se transfera in pliu daca nu aplici primer pe pleoapa
-daca revii peste primul strsa dupa ce s-a uscat,,devine grunjos

De cand il am,am neglijat celelalte tusuri(gel) si l-am folosit doar pe acesta.

Aici sunt cateva poze,in zile diferite:









Imi place mult,dar imi e teama ca o sa se termine repede,mai ales ca il folosesc atat de des.
M-ar tenta sa il recumpar cand se va termina. Chiar imi face viata mai usoara,in special dimineata cand ma grabesc,fiind atat de usor de folosit.

Multumesc Benefit Romania pentru premiu.
Voi ce tus preferati(gel,carioca,creion...)?
Pupici?:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template