duminică, 5 aprilie 2015

I love drugstore makeup tag

Am vazut aceasta postare la Sihaya si m-am gandit sa fac si eu acest tag.

1. What is your favorite drugstore makeup brand overall?
Imi place mult Sleek si Elf.

2. What are your favourite face, cheek and lip products?
Corectorul de la Nyx e super si acopera cearcanele foarte bine,iar blushurile lor sunt pigmentate si rezista bine.Pentru buze,am sa aleg tot un produs de la Nyx si anume Nyx matte lip cream,care rezista pe buze muult.(este si kiss proof:P)

3. Least favourite product?
Am un ruj si un creion de buze transparent de la Essence care nu imi plac.

4. What is the best makeup bargain?
Paletele Sleek si rujurile de la Maybelline.

5.What is your favourite underdog product?
Am un ruj foarte frumos si puternic de la Rimmel.Nu am auzit vorbindu-se de el prea mult.Acelasi lucru pot spune si despre tusul lor gel.

6. A drugstore product that is overpriced.
Extraordinaire by Colour Riche L'orealTangerine Sonate

7. Show your best drugstore dupe(s)!
Nuanta de verde din paleta Wet n Wild si nuanta de albastru din paleta Sleek seamana cu nuantele din paleta The Balm.




8. Drugstore product that isn't worth the hype?
Rimmel Apocalipse Lacquer.Pe mine personal nu ma prea incanta,poate din cauza mirosului.

Va invit si pe voi sa faceti acest tag.
Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template