joi, 5 martie 2015

Today's catch

Azi am cumparat/primit produse noi si sunt atat de incantata incat trebuia sa va spun si voua.
In primul rand am primit coletul cu premiul Benefit(am castigat 3 produse la un concurs pe Instagram).
Un Body Mist,un ulei de corp si tusul They're real.



Apoi mi-am cumparat mult laudatul ulei de cocos de la Solaris si uleiul de par de la L'oreal.

Daca folositi  ulei de cocos,as aprecia daca mi-ati spune cum il utilizati :D

De maine produsele intra in testare si am sa revin cu review-uri

Pupici

4 comentarii:

  1. Uleiul de cocos este pe wishlist. Am avut un sample de la tuşul benefit, mi s-a părut bunicel, dar nu am considerat că-şi merită preţul. Pupici! ♥

    http://beau-typhoon.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu drag! si eu am bagat in teste uleiul de la Solaris.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest minunat ulei de cocos este foarte bun....la gust:)
    Nu serios! Eu il folosesc pentru a-mi prepara balsamul de buze si deodorantul (pentru a scapa de parabeni si aluminiu), dar il folosesc si in starea in care se afla, ca si balsam de buze (iti vine sa-l mananci) si ca si lotiune de corp (mai ales iarna). Sa-ti fie de folos!

    RăspundețiȘtergere
  4. mda...si am uitat! Il mai folosesc si pentru scrub anticelulitic amestecat cu zat de cafea si ulei de masline. Iti lasa pielea ca de bebelush!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template