vineri, 27 februarie 2015

Rimmel gel eyeliner review

In ultima luna am inceput sa folosesc tot mai mult tus gel (e singurul cu care ma impac).

Cel de la Elf si Sleek mi s-au uscat foarte repede si imi doream mult tusul de la Inglot,dar intr-o zi am dat cu ochii de tusul de la Rimmel si l-am cumparat. Ce m-a incantat la el a fost faptul ca vine cu o pensula (numai ce-mi pierdusem pensula preferata de tus) si pretul foarte mic (23lei).

Ma bucur ca l-am cumparat pentru ca:
-e foarte pigmentat
-se aplica usor
-rezista,nu se strange in pliu/nu se sterge
-pensula e buna
-e cremos

Singurul lucru care nu-mi place e ca se demachiaza greu.


Sper sa scoata si alte nuante cei de la Rimmel (adica sa apara si la noi in tara pentru ca am vazut pe internet ca exista si alte nuante);mi-ar placea sa incerc un tus maro sau albastru de la ei.
Voi ce tus folositi?
Pupici

1 comentarii:

  1. momentan, unul de la Golden Rose, negru,in varianta clasica, cu pensula la varf, si unul de la Elf, maro, creion,

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template