vineri, 20 februarie 2015

Review Pudra Bourjois Healthy Balance

De cand am vazut pudra asta in magazine am stiut ca o vreau.
Am tot cautat pareri despre ea si ca la orice produs,acestea sunt impartite,asa ca am cumparat-o ca sa ma conving si eu cat e de buna(sau rea).

Primul lucru care m-a atras la ea este ambalajul.Rosu,vesel,dragut.Imi place ca are oglinda si e usor de purtat cu tine in geanta,fiind un ambalaj subtire,sleek cum s-ar spune.

Am ales nuanta 53 .Pot spune ca e putin mai inchisa decat tenul meu iarna ,dar acest lucru se vede doar daca aplici in exces sau cu un buretel;in cazul in care o aplici cu o pensula stufoasa,nuanta este chiar buna.



Imi place ca matifiaza tenul pentru cateva ore bune si nu se vede urat pe ten(prea incarcat,ca o masca),insa nu are acoperire mare,iar eu exact asta cautam.
Avand deja pudra translucida de la Elf si de la MUFE , aveam nevoie de una cu acoperire mare,pentru zilele mai "intunecate" ale tenului meu.Din pacate,pudra de la Bourjois nu a fost sa fie.

Spre deosebire de corectorul lichid din aceeasi gama,pudra nu ma incanta in mod deosebit,insa o sa o folosesc pana se termina.Dupa cum se vede am ajuns deja la fundul ambalajului.

Personal,nu o voi recumpara pentru ca nu e ce imi doresc,insa pentru cele cu un ten curat si care nu au nevoie de acoperire mare este o pudra buna.

Ce pudra cu putere de acoperire medie spre mare stiti?

Pupici

1 comentarii:

  1. pacat ca nu a fost pe placul tau. eu nu folosesc pudra, deci n-as putea sa iti recomand nimic :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template