miercuri, 25 februarie 2015

Review gel de curatare Vichy

Am incercat multe geluri de curatare a fetei de-a lungul timpului si despre cateva din ele v-am vorbit aici.

Ultima data cand am fost la farmacie sa-mi cumpar un gel de curatare,eram hotarata sa recumpar gelul de la Avene sau Bioderma,in functie de ce oferta aveau. Farmacista insa mi-a prezentat oferta celor de la Vichy si asa m-am ales cu un gel de curatare de la ei,la 400ml si un pret foarte bun(nu-l mai retin).

Il am de cateva luni(3, poate chiar 4) si desi il folosesc zilnic atat dimineata cat si seara,inca mai am o cantitate maricica din el.

Imi place pentru ca: -ambalajul e practic,cu pompita
-nu imi irita tenul,nu mi-a cauzat cosuri
-e un produs longeviv,avand 400ml
-pret bun raportat la cantitate
-pielea se simte curata dupa aplicare


Nu sunt lucruri care sa ma nemultumeasca la acest gel de curatare,insa nici nu l-as recumpara(poate pentru ca m-am plictisit de el dupa atata timp-I miss the Avene one-)
Daca totusi il gasiti in farmacii si va tenteaza,e un produs bun,mai ales daca il luati la promotie.
Nu stiu daca au si la o cantitate mai mica,desi banuiesc ca da.
Viitorul gel de curatare cred ca va fi de la Clinique sau Paula's Choice(ma tenteaza de ceva vreme)
Ce imi recomandati/ce folositi?
Pupici

2 comentarii:

  1. gelul acesta de curatare ma tenta si pe mine intr-o perioada. e bine de stiut ca e bun. Ma gandesc ce o sa cumpar pe iitor. Momentam am in uz un gel de curatare de la Pellamar si unul de la Garnier.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am terminat unul de la Avon, ceva cu Radiance sau ceva de genul, si acum am inceput unul de la Cien, cu masline, care e in teste :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template