marți, 17 februarie 2015

Let's talk about hair

Trebuie sa recunosc ca pana nu demult , nu ma interesau prea mult produsele pentru par,insa prin toamna am inceput sa am mai multa grija de el.

Astfel am ajuns sa folosesc urmatoarele produse:


Samponul Elseve Arginine Resist X3 imi place foarte mult si este perfect pentru mine,pentru ca imi cadea mult par intr-o perioada.Am observat ca acest lucru s-a ameliorat semnificativ in ultimele luni.Nu stiu daca e neaparat datorita samponului,dar in orice caz,e un sampon bun,curata bine si nu imi face matreata,ceea ce e un lucru important pentru mine.

Balsamul Elseve Color-Vive este balsamul meu preferat.Il recumpar de ceva vreme deja si nu o sa il schimb prea curand.Imi place ca imi lasa parul fin si cu un miros placut care se pastreaza o zi , poate doua.Spre deosebire de alte balsamuri de par incercate de mine,acesta este foarte cremos.
In plus,este special pentru parul vopsit,deci exact ce am nevoie.Il  recomand cu drag.


Serul pentru varfuri degradate Wella este un produs minunat.O prietena mi l-a recomandat si ma bucur ca l-am cumparat.
E un produs destul de scump pentru 40 ml (50~60 lei,depinde de unde il luati) dar il am de aproximativ 4 luni si inca mai are cateva utilizari(vezi linia neagra).
Il folosesc pe parul umed,pe varfuri, uneori si cand parul este uscat,mai ales dupa ce il intind cu placa.
Desi imi place foarte mult , cred ca am sa cumpar serul de la L'oreal pentru ca este foarte laudat si raportul cantitate-pret este bun.O sa revin cu un review si pentru el probabil.


Si in poza se afla si un pieptan,pentru ca am inceput sa il folosesc pe acesta in detrimentul perieri de par.Astfel am aflat ca parul meu e foarte incalcit si ca daca folosesc un pieptan se descurca mult mai usor si mai bine,incat dupa aceea am un par fin si destul de drept.Peria o mai folosesc doar cand sunt lenesa si stiu ca parul nu e incalcit.


Si pentru ca tot vorbim de par,am inceput sa imi intind parul sau uneori,sa il impletesc(sa imi rog o colega sa mi-l impleteasca).I love it :D







Voi ce produse folositi pentru par?

Pupici

3 comentarii:

  1. Ce par furmos ai!!!
    Eu folosesc samponul Gliss ala auriu, masca cu keratina de la klorane si atat!
    Trebuie neaparat sa investesc in ceva ulei de par, ma gandeam la morrocoan oil dar nu-mi permite bugetul inca!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu m-am inteles bine cu samponul arginine resist :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ai un par tare frumos. eu ar trebui sa fac o postare luuunga tare cu rutina mea de ingrijire, am multe produse pe care le folosesc.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template