luni, 16 februarie 2015

Here we go....again

De saptamani intregi imi tot notez pe carnetel sa scriu pe blog,sa filmez pentru youtube,sa fiu activa.
Imi e destul de greu sa jonglez cu scoala,jobul si timpul meu liber petrecut cu cei dragi,dar vreau sa incep sa sriu si pe blog.Pana la urma e primul loc in care am inceput "excursia" prin lumea cosmeticelor.

Am inceput sa imi notez intr-o agenda idei,planuri si obiective zilnice.
Am o multime produse despre care nu am vorbit si la care le pot face review,mai ales ca timpul nu imi permite sa filmez;e mai usor sa scriu.

De data asta am sa ma tin de treaba si am sa scriu articole scurte despre cosmetice,moda si procesul meu de a slabi,pentru ca acesta e unul din cele mai importante teluri pe anul 2015.

Pana atunci va las cu o melodie draguta:



Pupici

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template