miercuri, 6 august 2014

OOTD-Brown ankle boots

Nu am postat de o vesnicie pe blog si regret;insa daca pe ytb nu pot posta (deoarece nu imi permite timpul si locul in care stau momentan) m-am decis sa incerc sa revin pe blog(pentru a nu stiu cata oara,da;) )

In ultimele luni am renuntat la cosmetice in favoarea hainelor si mi se pare ca e o alegere mai buna.
Ce imi cumpar e strictul necesar , cum ar fi fondul de ten si rimelul sau pudra.

Revenind la haine,e greu sa nu fiu tentata mereu sa imi cumpar cate ceva,mai ales ca acum sunt aproape zilnic in mall si vad ce oferte apar,ce colectii,ce modele.
Recent mi-am luat niste botine crem foarte frumoase,de care sunt indragostita si daca tot a fost vreme urata afara,le-am si purtat.
E vorba de acestea:

Din pacate nu m-am gandit sa fac poze cu tinuta,asa ca am incercat sa o recreez in Polyvore cu  ce am gasit si am incercat si in Photoscape un mic colaj.


Tricou- Stradivarius
Pulovar cu nasturei - C&A
Blugi-Pull&Bear
Botine-Camaieu
Inel- Accessorize
Poseta- no name


Sper ca v-a placut aceasta postare
Pupici:*

2 comentarii:

  1. Foarte ,foarte frumoase sunt botinele:) sa le porti cu placere. Un pret ,eventual un link sau magazin de unde le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Girl pearl : multumesc frumos.au fost 70 lei din Camaieu

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template