sâmbătă, 24 mai 2014

OOTD-Yellow

In vara asta am vazut ca se poarta mult nuantele nude,insa total la capatul opus,se poarta si nuante puternice.De toate,pentru toti,in functie de gusturi .
Eu nu sunt o fire indrazneata cand vine vorba de culori si nu prea am avut curajul pana acum sa incerc ceva mai interesant( nuante mai puternice).
Mai nou m-am indragostit insa de culoarea galben.Asta s-a intamplat cand mi-am cumparat un tricou foarte dragut,cu margarete pe el si era asortat pe manechin cu o rochita galbena.
In sfarsit am gasit si eu o fusta de genul si azi m-am decis sa o port.
Asta a iesit:







Mie imi place si am de gand sa o port in multe combinatii de culori(cu alb,negru , albastru).
Voi ce culori purtati vara aceasta?
Pupici

2 comentarii:

  1. Si mie-mi plac culorile, desi acu' ca ma gandesc nu am nimic galben. Ah, cu exceptia unui hanorac/bluza de trening. ;))
    Esti simpatica!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi stă foarte bine, s-o porţi cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template