miercuri, 23 aprilie 2014

Shower time

Nu stiu sincer daca am mai facut postari de genul acesta si daca da,cand a fost ultima.
In general imi vine inspiratia pentru blog,la dus:))

Azi m-am gandit sa va arat ce produse folosesc la dus(the real deal,cu spalat pe cap si tot;)) )

La un dus general stau cam 10min,pentru ca trebuie sa aplic masca/balsam ,iar la un dus rapid stau 5 min,asa ca sunt destul de rapida.

Pentru corp folosesc momentan:
-Gel de Dus Nivea-500ml-
-Gel de igiena intima Nivea-

Pentru fata , dupa ce ma demachiez si ma bag in dus,folosesc gelul spumant antimicrobian de la Gerovital,cu peria de fata de la Sephora,sau cu buretelul exfoliant de la Ebelin;

Pentru par insa am o rutina mai complexa.
Folosesc:
-Sampon anti matreata Petrole Hahn(singurul de la care nu fac matreata)
-Balsam L'oreal.( imi place foarte mult cel rosu,pentru par vopsit,dar momentan il incerc pe cel roz;totusi il prefer pe primul)
-Masca cu ulei de masline Avon Planet Spa(pe asta am gasit-o pe acasa,nou nouta,nedesfacuta si m-am gandit ca o pot folosi,mai ales ca nu am alta masca de par)

Cam multe produse.
Voi cate/ce produse folositi la dus?

Pupici:*
P.S:La multi ani cu intarziere celor care si-au serbat azi ziua de nume/nastere

2 comentarii:

  1. Foarte interesantă postarea, mă tentează și pe mine acum. :D Nu-mi dau seama exact, dar cred că folosesc tot cam atâtea produse, + produsele pentru menținerea culorii părului.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu folosesc masca de par si de la Loreal balsamul rosu...insa eu ma spal cu 3 geluri diferite minim...imi place sale combin...cred ca am sa fac si eu ceva asemanator pe blog....thk pt. idee :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template