vineri, 25 aprilie 2014

Shoe love

Azi am cumparat prima revista pe anul asta.
Am devorat-o;))
E vorba de Joy si mi-a placut tare mult ca are articole de fashion si makeup.Si am gasit si niste site-uri interesante.
Anyway,azi vreau sa vorbesc despre incaltaminte.
Pana sa ajung la facultate,daca aveam o pereche de pantofi cu toc si una lejera pentru purtat zilnic eram multumita.
Acum ,nu mai sunt asa de usor de multumit:D
Mi-am cumparat anul asta cizme,pantofi si balerini de la Deichmann si acum sunt la vanatoare pentru sandale de vara si unele cu toc pentru nunta(nu a mea ;:)) )
Am observat(cel putin la Stradivarius) ca erau multe modele cu auriu,multe fara toc si cam toate cu bot usor ascutit(care nu ma atragea prea mult initial)
Am gasit niste modele frumoase pe net.
Link
Link

Link
Link



Voi ce tip de sandale o sa purtati vara aceasta?
Pupici:*


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template