sâmbătă, 12 aprilie 2014

Perspirex deo review

Postarea asta era planuita de ceva vreme,dar am vrut sa o fac totusi dupa ce testez mai mult timp produsul.
Dupa cum v-ati dat seama din titlu,e un review al deodorantului Perspirex,un produs pe care mi-l doream de  anul trecut si pe care am ajuns sa il testez in ultimele luni(cred ca sunt deja aproape 2 luni ).Cu aceasta ocazie le multumesc celor de la Perspirex Romania.

O sa va povestesc direct experienta mea cu el pentru ca restul informatiilor le gasiti aici.

In primul rand,acest deodorant se aplica seara pe pielea curata si uscata si neepilata recent(pentru ca ustura atunci) , urmand ca in dimineata urmatoare sa va spalati si dupa preferinta sa aplicati un deo normal(pentru miros,eventual).
Desi zice ca o apliare te protejeaza 3-5 zile,in cazul meu nu e asa.Adevarul e ca de cand eram mica aveam probleme mari cu transpiratia(nu doar vara,ci in orice anotimp).Uneori dadeam vina pe stres,cand transpiram mai mult,dar de cele mai multe ori,doar coboram scarile sau faceam ceva banal si tot transpiram.Si credeti-ma , am incercat o groaza de deodorante(roll on,spray,stick,ceva tratament pt.asta,solutii naturale).

Eu il aplic cam la 2 zile,ca sa isi mentina efectul,pentru ca am uitat cateva zile sa il aplic si iar transpiram.
Daca functioneaza?
Da.Pentru mine maxim 2 zile,insa la alte persoane efectul tine si mai mult.
Eu am deo roll-on de 5ml si desi pare o cantitate mica , iti ajunge mult timp,pentru ca il aplici de cateva ori pe sapt.si putin.Am uitat sa mentionez,ca trebuie sa il aplicati trecand de doua ori cu roll-onul pe subrat.

Ce nu imi place insa la el,este faptul ca are ingrediente nu sunt tocmai bune din cate stiu eu si anume :alcool si clorura de aluminiu.Ar mai fi pretul destul de ridicat,dar peste aspectul acesta pot trece cu vedere pentru ca te tine mult timp si atunci se merita investitia(25ml-58,9Ron)

Ca sa inchei acest review pot sa va spun ca e un produs care isi face treaba si pe mine ma ajuta foarte mult;ma bucur ca l-am descoperit,mai ales ca vine vara si atunci am cele mai mari probleme.
Imi place si faptul ca nu miroase si nu pateaza;varianta de 5 ml e usor de purtat cu tine in geanta sau in calatorii si iti ajunge mult timp.

Se gaseste in farmacii (doar anumite farmacii) si pe site, in varianta de 25 ml.Mai exista si Lotiune pentru maini si picioare si recent am vazut ca au scos un deodorant in varianta imbunatatita dupa cum spun ei,Perspirex Plus antiperspirant roll-on.


Voi ati incercat deodorantul acesta?Sau ce deodorant va ajuta pe voi cu transpiratia?
Pupici:*

P.S:pozele sunt preluate de pagina de facebook a celor de la Perspirex Romania

4 comentarii:

  1. l-am incercat, dar am avut prea multe asteptari la el, cred!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am luat gândul de la el imediat ce ai menţionat că are în compoziţie atât alcool, cât şi aluminiu... :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandesc sa il incerc, bun review-ul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu l-am incercat si mi-a provocat niste mancarimi ingrozitoare, nici nu am putut sa il termin...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template