joi, 10 aprilie 2014

Let's talk dresses

In ultima vreme,dupa cum cred ca am mai mentionat,am inceput sa fiu mult mai interesata de moda decat de make-up.
Simt ca momentan am destule produse de machiaj , pe care o sa le folosesc mult timp de acum incolo(ma refer la pensule si farduri,caci rimelul,pudra si fdt se termina repede si le schimb periodic) si vreau sa ma axez pe haine,papuci si accesorii.

Desi nu sunt adepta cumparaturilor online de pe site-urile de dincolo( prea mult de umblat pe la posta vamala,dureaza mult,etc) imi place sa ma uit totusi pe site-uri .Mai nou ma uit dupa rochite lungi,pentru ca in curand o sa fiu domnisoara de onoare si nu am gasit inca rochita potrivita.
Revenind la hainele de zi cu zi,vreau sa incerc sa ies din rutina de blugi si tricou si incep sa port rochite si fuste.
Mai nou am vazut un tip de rochita,cu taieturi pe laterale.Personal nu cred ca m-ar avantaja un model de genul,insa pare interesant.O gasiti aici.


Pentru ca rochita mea trebuie sa fie pe nuante de albastru-verde turcoaz ,m am uitat la mai multe modele,insa preturile si faptul ca nu o pot proba inainte , sunt un minus.In plus trebuie sa fie lunga si nu am purtat niciodata rochita lunga.
Still look what I've found:

Ce site-uri de rochite stiti?(atat din tara cat si de dincolo,macar sa ma uit;)) )
Pupici:*

P.S:
Daca dati like paginii de facebook a celor de la Dressale,va faceti un cont pe site si le lasati un mesaj cu <done+DRESSALE account>  primiti automat 5% reducere,iar din cand in cand , se va alege random o norocoasa care sa primeasca produse gratuit.Super,nu?

2 comentarii:

  1. superbe alegeri! imi place cea nagra!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt frumoase, dar prima imi place cel mai mult 8-> pupici :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template