marți, 8 aprilie 2014

Haul de primavara

Azi am intrat in mod neplanificat in DM,ca sa mai pierd vremea si normal ca nu am iesit cu mana goala si m-am gandit sa va arat si voua ce mi am luat si sa va spun ce oferte am vazut.

In primul rand,mi-am luat un rimel de la Maybelline,cu 20,99 lei si mi l-am ales pe cel galben,dar unul nou,numit Maybelline Collosal Go Extreme.Imi place cum arata periuta (conica) si maine o sa il folosesc pentru prima data.Ma tenta cel roz,One by One(unul din preferatele mele) dar am zis sa incerc ceva nou.

Apoi, am vazut o alta oferta la gelurile de dus Nivea.Cele de 500 ml sunt la 11 lei si exista si diverse seturi foarte avantajoase cu gel de dus 250 ml+500 ml cu 16 lei sau crema de corp Nivea + gel de dus (nu retin pretu) si mai erau cateva seturi de creme de la ei.
Eu mi-am ales unul de 500 ml,care miroase foarte placut.

Pentru par,am folosit in ultimele luni , balsamul de par pentru par colorat de la Elseve.Azi mi-am ales un alt balsam din gama lor,pentru par lung.De abia astept sa il incerc;sunt curioasa daca o sa imi placa la fel de mult:D.
Mi-am luat de la Balea un fixativ(100ml) si o masca de fata,ca sa ma rasfat intr-o seara.
Siii mi-am dorit de mult o poseta inalta,ca sa pot purta cu mine la scoala toate nebuniile:))
Am gasit una la Stradivarius si azi am mers sa o cumpar.E foarte simpla,neagra,nimic deosebit , dar eu sunt foarte incantata de ea!!!


Si am intrat in Camaieu( magazin pe care il vizitez rar) si m-am ales cu frumuseii astia:
Iar saptamana trecuta mi-am luat acest tricou simpatic foc,care mai nou este preferatul meu,de la Terranova:

Sper ca v-a placut acest haul 
Pupici
Voi ce v-ati cumparat recent?
P.S:urmeaza OOTD

4 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template