sâmbătă, 19 aprilie 2014

Dor de....(amintiri de Paste)

Hristos a Inviat!
Acum ca a venit si Pastele,mi-am adus aminte de cateva lucruri din copilarie,legate de aceasta sarbatoare de care imi e dor :

Mi-e dor de gustul atat de bun pe care il avea mancarea(drob,friptura,oua) dupa ce tineam o saptamana intreaba post.

Mi-e dor de obiceiul de la noi din sat,unde in timpul slujbei de Inviere,se dadea drumul la un miel prin biserica.Mereu incercam sa pun mana pe el.Era asa dragut.

Mi-e dor de bucuria cu care facea,dadeam si primeam oua si cum ma uitam la desenele de pe ele,care sunt mai frumoase,care sa fie ale mele.

Mi-e dor de anii in care rezistam toata noaptea la slujba.

Mi-e dor de zilele in care culegeam floricele si imi faceam de lucru cand eram la biserica(si nu prea intelegeam eu ce zicea"nenea" acolo).


Mi-e dor de hainele dragute in care ma imbraca mama si de ciorapii albi cu modele(care nu imi placeau,pentru ca ma consideram prea mare pentru ei si voiam sa port de culoarea piciorului,ca domnisoara aka sora mea)

Mi-e dor de obiceiul din zona mea,de a merge in ziua de Paste in cimitirsi dupa slujba se mergea de la unul la altul la povesti,o prajitura,un pahar de suc...


Si poze cu mine de Paste,in ani diferiti:



Mi-e dor ........ de copilarie
Voi ce amintiri/obiceiuri aveati cand  erati mici de Paste?De ce va e dor?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template