miercuri, 16 aprilie 2014

Bioderma sebium ser review

Sa incepem cu inceputul.
Unele dintre voi stiti poate,ca multa vreme am avut un ten acenic,problematic.In ultimele luni,de cand folosesc Brevoxylul si am o rutina mai complexa si stricta de ingrijire a tenului,pot spune ca tenul meu arata mult mai bine.Mai apar cosuri,ici colo,dar mai rar.

Pe brate si pe spate insa e o alta poveste.Cand invat sau cand sunt stresata am tendinta sa rup cojitele,sa sparg cosurile si alte nebunii,lucru care a lasat in urma pete/semne/urme.Motiv pentru care imi e greu sa port ceva cu spatele gol sau/si maieuri.

Am cautat la farmacie ceva pentru problema asta si desi inainte eram incantata de LRP cicaplast baume , am zis ca am nevoie de ceva mai puternic si mai eficace.

O doamna de la farmacie mi-a recomandat serul de la Bioderma care are efect de peeling si corecteaza imperfectiunile instalate si stimuleaza reinnoirea celulara.
Contine:-acid glicolic
-complex biologic brevetat Fluidactiv
-D-pantenol

Mi s-a recomandat sa il folosesc o data la doua seri;
Intr-o seara folosesc Brevoxyl si in alta Bioderma.
Pe ten,nu am observat o imbunatatire spectaculoasa,adevarul e ca nici nu am multe urme pe ten;insa l-am folosit si pe umeri si dimineata asta m-am uitat in oglinda si parca arata mult mai bine si pot purta tricouri si maieuri,fara sa imi fie jena.
Au ramas cele de pe spate,dar o sa incep sa folosesc mai des serul si pe spate si sper sa isi faca curand efectul.

Costa 47 lei si il gasiti la farmacii
Are 40 ml si se aplica seara pe pielea curata.

Sunt curioasa daca voi l-am incercat si si-a facut efectul.
Daca nu,ce alte produse pentru pete post acneice recomandati?
Pupici:*

1 comentarii:

  1. Foarte fumos articolul si produsele bune.
    Si serumurile de la www.skin79.ro ar trebui sa le avem in vedere pentru ca e greu sa gasesti ceva original si de caliate la un pret bun.
    Au setul de 3 serumuri de 30 gr la numai 150 lei.Vitamina c,colagen si aminoacizi ,un adevarat tratament care lucreaza in profunzime,binenteles dupa o curatare temeinica cu bb cleancer si pealing enzimatic.

    Cei de la skin79 au si alte serumuri din gama cosmetice complete ca ex serumul de melc concentratie 95%,serumul syn-ake,veninul de vipera elvetian,serumul de inchidere a porilor,serumul antipete .Gamele au masca,creme,lotiuni,si binenteles faimoasele si frumoasele BB creme de la skin79.ro

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template