duminică, 9 martie 2014

Produsul saptamanii

Saptamana trecuta mi-am cumparat un creion de la Sephora,din cauza Laurei (Realauran).

Ca de obicei,recomandarile ei nu m-au dezamagit.
Cautam de mult timp un creion nude pentru waterline si din pacate mi-am luat unul de la Max Factor si nu avea tester asa ca am luat o nuanta care e mai degraba maro deschis decat crem.Pe waterline nu arata prea bine,parca ma face bolnava.Iar mult laudatul creion de la Rimmel nu se gaseste pe la noi.
Asa ca am ajuns la Sephora si nu imi pare rau.
E un creion suficient de moale incat se aplica usor,se vede mult mai frumos decat creionul alb pe linia apei si este atat de mare/lung incat cred ca o sa imi ajunga 2 ani (avand in vedere ca pe cel alb de la Color trend,Avon, il am de foarte mult timp si ma mai tine cateva luni)

Pretul e cam piperat , insa se merita.

Voi ce produs ati cumparat recent si va place mult ?
Pupici:*

3 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template