marți, 25 martie 2014

My new sweater

Spre finalul anului trecut am avut ocazia sa imi aleg un produs de pe ssite-ul  rosegal.com si am ales un pulovar foarte dragut si calduros si anume acesta:





Din pacate l-am primit in ianuarie dar nu am fost la vamala sa il ridic decat in martie cand m-au sunat :|...
N-am apucat sa il port prea mult,dar cu siguranta va fi unul din preferatele mele Craciunul viitor.
Imi plac foarte mult renii si fulgii de pe el si faptul ca e mai lung in spate si mai scurt in fata.
Cred ca se potriveste cu papuceii mei de iarna:)) (just joking)

Mai nou sunt pasionata de fashion si am ajuns la concluzia ca am suficiente farduri , asa ca m-am decis sa investesc in hainute:D
Sper ca v-a placut pulovarasul.
Va invit sa va uitati pe site , mai ales ca au livrare gratuita si puteti returna in 30 zile produsul daca nu vi se potriveste.

Va pup:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template