vineri, 28 martie 2014

Garnier lotiune micelara review

De cativa ani , folosesc tot lotiuni micelare pentru demachiere.Recunosc ca am mai incercat si demachiante (crema) dar aparent nu ma inteleg deloc cu ele.
Imi amintesc ca prima lotiune micelara era cea de la Ivatherm intr-o campanie de testare si mai apoi luata de la o revista(era cadou).

Apoi am mai incercat-o pe cea de la Blanchette(cred ca de 2 ori am cumparat-o) si am incercat si muuult laudata Bioderma , care imi place,dar nu inteleg de ce e atat de mare valva in jurul ei.Am incercat ambele (roz si verde) si parca cea cu parfum imi placea mai mult.Nu imi amintesc acum de la ce alte firme am mai incercat...hmmm....

In orice caz,acum au aparut la o multime de firme,lotiuni micelare.Si cea de la Garnier m-a atras din prima clipa datorita ambalajului.
Am luat-o si de cateva sapt.o folosesc in fiecare seara.
E foarte laudata si comparata cu Bioderma  si pe buna dreptate.






Ce imi place la ea:
  • Cantitate mare-400 ml
  • Pret convenabil in jur de 20 lei(depinde de magazin si oferta)
  • Nu are alcool
  • Nu irita ochii
  • Demachiaza bine
  • Ambalaj dragut(roz)
  • Nu are miros
Nu ii gasesc defecte.
Imi place foarte mult si cu siguranta o sa o recumpar.
Voi ati incercat-o?

Pupici

2 comentarii:

  1. inca nu am incercat-o dar e pe lista mea. dupa ce termin lotiunea de la YR o sa o iau pe asta cu siguranta. Nu imi scapa. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template