luni, 24 martie 2014

Bucle fara caldura

De cand ma stiu mi-am dorit sa am bucle.Dar nu sarmalute , ci din acelea mari,frumoase.
Spre rusinea mea nu stiu sa le fac cu placa;am avut un ondulator intr-o perioada ,dar cel mai mult foloseam the old fashion bigudiuri.
Saptamana trecuta am aflat de o noua metoda de a avea bucle super frumoase si fara caldura,fara a dauna parului.Ai nevoie de mult fixativ si o bentita/cordeluta de material.
Am aflat de la niste prietene aceasta metoda si am vazut apoi acest video
Iata incercarea mea:

Before:




After:



Ce ziceti?
Eu una sunt incantata si chiar acum sunt cu parul prins (ca in poza de after).
Partea  cea mai buna e ca poti face freza aceasta in timp ce dormi ;))

Stiati de metoda asta?
Daca o incercati mi-ar placea sa vad poze before and after:D

Pupici:*

6 comentarii:

  1. Am mai vazut aceasta metoda la cineva :D
    Am incercat-o si eu si mi-au iesit niste bucle geniale!!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa incerc si eu aceasta metoda :))
    Kisses :*
    Alexandra - http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie să-mi iau o bentiţă şi pun în aplicare ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Am încercat și eu metoda și într-adevăr ies niște bucle superbe, dar la mine nu rezistă deloc, din păcate. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Am încercat și eu metoda asta, dar eu una nu sunt deloc mulțumită de rezultat. Având părul ondulat spre creț, au ieșit niște bucle foarte dezordonate pe care n-am putut să le disciplinez. Dar ție îți stă foarte bine >:D<.
    Te pup și te invit și la mine pe blog :* :
    http://beautyhear.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template