marți, 25 februarie 2014

The lipstick tag

Tocmai am citit acest tag la Anda si m-am gandit sa il fac si eu.Mai ales ca in ultima vreme am folosit zilnic ruj.
Sa incepem:


1) Cate rujuri detii in momentul de fata?
Am 17 rujuri.Nu prea multe,dar suficiente

2)Care a fost primul ruj pe care l-a achizitionat?
Mai mult ca sigur a fost ceva ruj de la Avon,insa cel pe care mi-l amintesc clar ca l-am cumparat,pe clasa a 12-a cred,e unul de la Miss Sporty pe care inca il am.Un roz care nu imi sta prea bine.Se numeste Lolita


3)Care este brandul tau preferat cand vine vorba de rujuri?
Daca ar fi sa aleg,din ce am incercat pana acum,imi plac foarte mult cele de la Maybelline.

4)Care este rujul pe care il porti cel mai des pe buze?
Maybelline nuanta 162 Feel Pink



5)Care este finish-ul tau preferat?
Cred ca depinde.Uneori imi place sa port ruj mat,alteori satinat

6)Care este ultimul ruj cumparat?
E vorba de 2 rujuri de la Elf,Posh si Charming.


7)Cate produse pentru buze contine portfardul tau in momentul de fata?
De obicei port 3.Un balsam de buze,un luciu sau ruj si momentan mai port un luciu de buze de la Elf pe care vreau sa il termin

8)Care este rujul tau rosu preferat?
In postarea anterioara am vorbit despre rujurile rosii,iar preferatul meu este de la Elf , Posh.

9)Cum iti depozitezi rujurile?
In minunatia asta de suport pentru rujuri.I love it.Are 24 de locuri si sunt toate ocupate
Le tot schimb ordinea,insa cel mai recent le-am pus in stanga sunt rujurile/luciurile rosii,mov,visinii(culori puternice) si in partea dreapta cele de zi cu zi,mai neutre.

10)Ce rujuri ai in momentul de fata pe wishlist?
Sincer nu prea am rujuri pe wishlist.Mi-am comandat unul de la Avon.Am multe luciuri de buze pe wishlist insa:X

Sper ca v-a placut acest tag
Va invit si pe voi sa il faceti
Pupici:*
P.S:pozele sunt facute cu telefonul,pentru ca e mai rapid si mai comod.O sa incerc sa fac poze ziua,cu aparatul pe viitor.

7 comentarii:

  1. Ff dragut tag-ul, eu in general prefer golss-urile dar e la un timp imi plac si rujurile ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu eram mai mult cu glossurile,dar mai nou m-am dat pe rujuri.

      Ștergere
  2. de unde din euro ti-ai luat suportul? am cautat tot euro si nu stia nimeni nimic:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu exaact pe ce rand era.undeva unde sunt si chestii de unghii,par,makeup...dar trebuie sa te uiti atenta

      Ștergere
  3. Eu le tin intr-un pahar mare cu picior pentru inghetata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfff....de când mă țin să fac și yo acest tag...Am tot plimbat rujurile prin casă. ..Parcă nu am inspirație la scris când vine vorba de rujuri...Am văzut mai sus o idee frumoasă....în pahar de înghețată...:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template