miercuri, 19 februarie 2014

Red lipstick love

Recent am inceput sa iubesc rujul rosu.
E feminin,te face sa te simti puternica,frumoasa si arata foarte bine.

Desigur,din multitudinea de nuante de rosu,trebuie sa gasesti cea cu care iti sta cel mai bine.Stiu ca multe fete au probleme in a gasi nuanta perfecta de rosu.
Am 4 rujuri in diferite nuante de rosu si le port cu mare drag,unul in special mai nou.
Sa va arat despre ce e vorba.

In primul rand,cel mai iubit ruj,este cel de la Elf,in nuanta Posh
Este foarte frumos,cremos,se intinde bine,rezista si e de ajuns o singura aplicare . Il port aproape zilnic si am primit multe complimente la adresa lui.



Al doilea ruj,este un rosu mai pal,mai sters.E de la Avon,in nuanta Rose Creme,din gama Extra Lasting.
E cremos ce-i drept,dar se sterge repede de pe buze.Insa cand sunt pe graba si nu am timp sa aplic rujul cu grija , il pot folosi.One of my to go lipstick.


Urmatorul ruj este tot de la Avon si este un ruj mai puternic pe care il port indeosebi seara.E cel despre care am vorbit in ultimul haul si arata cam asa.Imi place foarte mult si mi se pare ca ma prinde bine:D


Iar ultimul ruj,este primul pe care l-am avut din categoria lui,primit si acesta,pentru ca nu aveam curaj sa port nuante puternice.E un rosu foarte inchis,care trage spre visiniu.Il port destul de rar si cu siguranta doar seara.Este tot de la Avon,nuanta Red kiss.



Voi purtati ruj rosu?Si care e preferatul vostru?
Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template