sâmbătă, 1 februarie 2014

Movie time

Reusesc si eu sa scriu pe blog,dupa secole(de fapt au fost doar ~20 zile)...
Mi-e dor sa postez despre produsele incercate,review-uri si toate cele.
Dar inca sper sa revin la stilul acela,de a scrie...macar o postare pe saptamana...

Intre timp voiam sa vorbesc despre cateva filme pe care le-am vazut in ultimele doua luni:


  • The Butler

Nota Imbd:7.1

E o poveste impresionanta despre negrii si despre progresul facut pentru ca ei sa fie considerati egali cu cei albi.
Poveste decurge pe parcursul a multor ani,respectiv mai multi presedinti,pana in zilele noastre cand este ales primul presedinte de culoare.
M-a impresionat profund poveste pentru ca sincer,nu stiam cat de rau vazuti/tratati erau pe vremuri cei de culoare.


  • 12 Years a Slave

Nota Imbd:8.5
Un alt film deosebit,tot despre negrii,care arata insa ce insemna viata de sclav.
Contine si scene violente , care iti dau fiori.
A fost nominalizat la Oscar si se spune ca e unul din cele mai bune filme in momentul de fata.
Printre actori se numara si Brad Pitt.

  • About Time

Nota Imbd:7.9
Trecand la alta categorie,acest film intra in categoria de romance,dar nu acel gen plictisitor sau lacrimogen cu indragostiti;are si actiune si ceva sf...
E vorba un tanar care afla la 21 ani ca poate calatori inapoi in timp si poate schimba diverse evenimente.Astfel face ca intalnirea cu fata de care ii place sa aibe parte si multe altele.E interesant si dragut de vizionat cu iubitul intr-o seara friguroasa,cu o ceasca de ceai.


  • Her

Nota Imbd:8.4
Asta e un film pe care il asteptam de muuult.De cand am vazut trailerul prima data.Am fost dezamagita insa,pentru ca eu aveam alta idee in cap despre ce e filmul.
Ideea mi se pare destul de stupida...un barbat,de varsta mijlocie,se indragosteste si are o relatie cu o voce dintr-un calculator...Iar finalul e aiurea,ca sa nu zic penibil...
Anyway,nu vreau sa va stric pofta de a vedea filmul,insa sa nu aveti asteptari prea mari!



Din categoria animatie,mi-a placut Frozen,Free Birds si Saving Santa.
Daca vreti sa le vedeti online(ca mine;)) ) le puteti gasi aici pe toate.

Ce filme noi recomandati?

Pupici:* 
 


2 comentarii:

  1. Nu am vazut nici unul dintre filme! Mi-ai dat idei! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am vazut nici unul din cele mentionate. Nu suna rau deloc.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template