luni, 17 februarie 2014

Haul de primavara

Mereu se gasesc motive pentru shopping.O nota buna,un examen luat,sau pur si simplu o zi calduta de inceput de primavara.
 In orice caz,eu m-am hotarat sa va arat azi ultimele achizitii,iar mai tarziu o sa fac si review la cateva dintre ele.



Incep cu preferatele mele:

  • portofel Accesorize
  • agenda de la Jumbo

Imi plac foarte mult , desi portofelul este micut si nu imi incap toate tampeniile in el,insa e simpatic foc:))
Iar agenda are foile frumos desenate,cu fluturasi,note muzicale,etc.

De la DM am (re)cumparat:

  • dischete demachiante maxi-love them
  • sampon uscat Balea-imi place si celalalt e pe gata.Au schimbat putin ambalajul ,sper ca nu si formula pentru ca azi cand l-am incercat,m-am facut toata alba in cap....
  • mini deodorant Balea-imi place sa am mereu in geanta cu mine unul 
  • masca peel off-ajunge pentru mai multe aplicari si pot spune ca imi place(o port acum pe fata:))
  • buretel de masaj de la Ebelin-am vazut ca exista unul de genu la Sephora si il lauda o romanca pe youtube ,daca nu tin minte exact.Azi cand l-am vazut la DM am zis ca trebuie sa il am.A fost 9 lei si l-am folosit in seara aceasta .Maseaza placut , e asemanator periei de la Sephora,insa mai fin; Se spala foarte usor


In alta zi am cumparat de la Auchan :



  • gel spray antibacterian Touch-de mult imi doream unul tip spray
  • Gel de dus Auchan-miroasea placut si pretul m-a convins.
  • Lotiune micelara Garnier-imi place tare mult ambalajul,chiar ma gandeam cum ar arata o varianta mini size a ei.Am luat-o deoarecce am auzit lucruri bune despre ea.Am incercat-o intr-o seara si mi-a placut.O sa revin cu impresii mai tarziu;momentan ma chinui sa termin lotiunea de la Blanchette B.
Iar ca makeup am cumparat:

  • Creion de ochi Max Factor-040 Taupe-cautam un crem pentru linia apei si auzisem de un creion de la Max Factor.Nu cred ca despre nuanta asta era vorba,dar imi place oricum creionul.
  • Mascara Rimmel Scandaleyes rockin' curves-din pacat periuta e prea mare si ma murdaresc usor;nu sunt prea incantata de el,ca de fratele lui,cel negru,insa ii mai dau o sansa.
    • Fond de ten Maybelline Affinitone 24h-nuanta 030- am avut multe mostre si mi-a placut tare mult acest fdt,dar nuanta e putin putin cam inchisa pentru perioada asta a anului.Acoperirea e medie , buildable,tine tenul mat pentru cateva ore bune si imi place ca are si spf.In plus are pompita:D.

    Apropo de Maybelline a aparut un nou fond de ten , ceva cu albastru;Il aveti,e bun? Tare ma tenteaza,dar inca am fdt pentru jumatate de an...



    Am cumparat si prima mea tarta Yankee Candle si miroase foarte bine.

    De la Lush am primit un tus in nuanta mov.Iata si un swatch.Si daca va plac produsele lor,pe youtube tin un giveaway cu produse  Lush.Check it out here.



    Si inchei acest haul cu rujul meu preferat din aceasta luna.E vorba de un ruj de la Avon,extralasting,in nuanta Eternal Flame.Arata superb pe buze,te face sa te simti frumoasa si daca nu porti machiaj ,doar acest ruj.E destul de cremos si rezista binisor pe buze <3

    Thanks for reading
    Daca vreti sa stiti mai multe despre un produs anume,let me know.O sa incerc sa ii fac review cat mai curand.
    Pupici:*

    11 comentarii:

    1. arata super bine tusul mov:X
      ma atrage apa micelara de la Garnier:)
      te pup

      http://thatswhywesmile.blogspot.ro

      RăspundețiȘtergere
    2. Buna . Imi poti spune te rog cat a costat portofelul ?

      RăspundețiȘtergere
    3. Sunt superbe toate, si eu mi-as comanda zilnic cate cv :))

      RăspundețiȘtergere
    4. Cate ti-ai luaaat!♥
      Sa le folosesti cu drag si sa ne povestesti despre ele intr-un video cand poti :*
      http://miss-lorrie.blogspot.ro

      RăspundețiȘtergere
    5. Sa le folosesti cu placere!:) Apa micelara de la Garnier este geniala, cu siguranta vei deveni dependenta de ea:).
      Daca este vorba despre acest fond de ten: http://makeupforsimi.blogspot.ro/2014/02/review-maybelline-superstay-better-skin.html ...este foarte bun!:)
      Pupici!:*

      RăspundețiȘtergere
    6. Buna. Si pe mine ma tenteaza fdt de la Maybelline, cel pe albastru. L-am vazut si eu la un pret promotional in DM. Eu zic ca merita incercat la banutii astia. Cat despre samponul uscat Balea, pot sa iti spun cu siguranta ca i-au schimbat formula. Eu sunt dependenta de acest produs, astfel incat il cunosc f bine. Si eu m-am ales cu cateva fire grizonate in cap. Am observat ca trebuie "amestecat" f bine in par, are ceva mai multa pudra, insa efectul pe care il lasa este ceva mai bun, ceva mai mult volum si parul nu iti arata ca si cum... te-ai fi dat cu sampon uscat pe par. Adica daca ai observat, dupa cateva ore , parul arata ca fiind putin imbacsit de fixativ. Asa mi se intampla mie de obicei. Nu am gasit altul mai bun la noi, ma tenteaza Batiste, dar cum nu se gaseste in magazinele fizice, avand si un pret putin mai mare la care as adauga si cheltuielile de transport, am renuntat la idee... pt moment.

      Te urmaresc de mult timp pe youtube, iar acum, cu ocazia giveaway-ului tau, am aflat ca ai si blog! Mult succes in continuare.

      RăspundețiȘtergere
    7. Ce simpatica e agenda!! Sa le folosesti cu placere pe toate! :*

      RăspundețiȘtergere
    8. Il am eu, Super stay Better skin. E un fdt bun, cu o acoperire medie,e bun pt in un normal, sau unul foarte bine hidratat. Eu am avut o portiune de piele uscata in jurului unui cos si mi-a scos-o in evidenta.Eu am un ten mixt si dupa 2ore zona T era uleioasa. Are finish semi-mat, nu e char ca Stay Matte de la Rimmel dar nici dewy . Nu mi se pare ca rezista mai mult de 6 ore maxim 8 cu pudra matifianta si retusuri in timpul zilei. E un fond de ten de incercat dar nu m-a dat pe spate.

      RăspundețiȘtergere
    9. Ți-ai achiziționat ceva produse .. :) Aș vrea să încerc șamponul uscat de la Balea dar dacă spui ca au schimbat formula nu știu ce să mai fac. Dacă poți te rog să îmi spui dacă întradevăr au schimbat formula și dacă e așa să îmi spui cum ți se pare. Mersi mult :*

      RăspundețiȘtergere
    10. Să te bucuri încântată de toate! ♥

      RăspundețiȘtergere

     
    Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template