vineri, 28 februarie 2014

Favoritele lunii februarie

Pentru ca nu stiu cand reusesc sa filmez si nu vreau sa treaca sfarsitul lunii fara sa va povestesc despre produsele mele preferate din februarie,m-am decis sa scriu aici pe blog.

O sa incep cu produsele de make-up,desi sunt putine:

  • Maybelline Great Lash- Lots of lashes-e foarte bun,unul din preferatele mele ,insa din pacate nu il mai gasesc la DM si in alte magazine nu l-am vazut:(

  • Fond de ten Maybelline - imi place tare mult;Se aplica usor si acopera bine;In plus are Spf si ambalaj dragut cu pompita





  • Blush Elf-nuanta Coy-imi place cum arata pe obraji si mi se pare ca se potriveste perioadei de tranzitie intre iarna si primavara.Poza e de cand l-am cumparat,insa acum e aproape gata:D
  • Ruj Elf-nuanta Posh-imi place foarte mult si deja v-am innebunit in postarile de pe blog cu el
  • Ruj Maybelline nuanta 162 Feel Pink- al doilea ruj favorit in aceasta luna


  • Pentru ingrijirea tenului am folosit acest buretel 

  • Pentru par am folosit balsamul de par de la L'oreal care imi place foarte mult,iar dupa spalare am aplicat un tratament leave-in cu ulei de argan de la Avon



  • Am folosit deodorantul Perspirex si desi mai am de testat o vreme,momentan imi place si mi se pare ca face ceva (spre deosebire de alte deodorante "minune" incercate)-dar o sa revin cu review amanuntit 
  • Si am mai folosit parfumul Amor Amor de la Cacharel
Voi ce produse ati iubit luna aceasta?
Va pup si va doresc o primavara minunata:*

6 comentarii:

  1. Blush-ul de la Elf si eu l-am avut si era placut dar ambalajul ma dernaja mult, prima oara l-am trantit ca sa se desfaca si in restul timpului il deschideam greu si am renuntat la el. Perspirex am avut si eu dar nu m-a prea incantat si mirosul lui mi se parea prea puternic. Poate ii voi mai da o sansa la vara :D Rujurile de la Elf imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am patit asa cu un alt blush de la elf si mi s a spart de tot:))te pup

      Ștergere
  2. Rimelul, din pacate.. Nu se mai fabrica. Mi-a spus o doamna de la Dm. Erau la reducere si am intrebat de ce reducere asa mare.. Si mi-a zis ca ies din productie. Mi-am cumparat 2 cu ocazia asta. Buretelul roz pentru ce e? fond de ten?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ooo :( nu stiam ca mi-as fi luat si eu mai multe.buretelul e pentru a te demachia,zice ca indeparteaza celulele moarte.face masaj la ten ca sa zic asa:))

      Ștergere
  3. si eu am scris astazi despre favoritele lunii. Nu am incercat favoritele tale dar am si eu cateva rujuri de la ELF care imi plac mult
    pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template