sâmbătă, 16 noiembrie 2013

NOTD:Go for Bad Boys

Azi o sa va arat o oja de la Sephora,din colectia noua.Mie imi plac mult ojele lor,(desi sunt micute) si mereu luam cate una cand erau la reducere.Acum ceva vreme ,la orice produs cumparat primeai o oja din noua colectie pe gratis.
Eu mi-am ales nuanta Go for Bad Boys.
Mi se pare ca au schimbat si formula,nu doar amabalajul si din pacate noua formula e mai apoasa si trebuie aplicate minim2 straturi ca nuanta sa se vada pe unghii.Formula veche era mai buna si nuantele mai frumoase(parerea mea)

Iata cum arata:



Avand in vedere ca am primit-o gratis,nu pot spune ca regret ca o am,insa nu as da banii pe ea(decat daca e la reducere cu 4,5 lei;) )

Voi ati incercat noile oje de la ei?

Va pup:*

4 comentarii:

  1. Eu am avut o oja de la Sephora si mi-a placut dar nu am incercat formula noua :) oricum nuanta asta este frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. port mov foarte des, un picut mai deschis!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template