miercuri, 20 noiembrie 2013

L'oreal Sublime Fresh demachiant

Cand a  aparut pe piata lotiunea micelara de la L'oreal,mi-am dorit-o foarte mult.
Apoi am incercat sa ma conving ca nu merita si mai bine imi cumpar demachiant crema (pentru ca tocmai mi se terminase demachiantul de la Balea).
Am dat un search pe google si am aflat ca varianta verde e pentru ten normal si mixt,iar cea roz pentru ten uscat parca?! asa ca am cumparat demachiantul Sublime Fresh.


Descriere oficiala:
"Laptele demachiant Sublime Fresh , special conceput pentru tenul normal sau mixt,curata in profunzime tenul si zona ochilor de impuritati si orice urma de machiaj , chiar si cel rezistent la apa.Rezultate:perfect curata,pielea este vizibil improspatata si hidratata"

Descrierea mea:

In primul rand,ambalajul este cel specific demachiantelor crema.
Are 200ml , are parfum si ceva tip de alcool ca ingrediente(nu m-am uitat la asta cand l-am cumparat),insa ca sa nu zic doar de rau, nu are parabeni si e hipoalergenic.

Am fost sincer dezamagita de el,pentru ca mi se pare ca nu e cu nimic mai bun ca alte demachiante crema incercate(Avon,Blanchette B,Balea).
Ba din contra,daca nu m-as spala dupa demachiere, cu gelul de la Gerovital,ar ramane o pelicula grasa pe ten.De demachiat demachiaza bine,insa cred ca totusi  o sa ajung sa folosesc iar lotiune micelara,pentru ca aparent demachiantul tip crema nu e pe placul meu.
Nu am avut probleme cu el,nu mi-a iritat tenul si nici nu mi-au aparut cosuri din cauza lui.

Long story short,nu l-as recumpara.Cred ca fetelor cu tenul normal li se potriveste mai bine.
Nu e nici bun , nici rau. E obisnuit.
Costa in jur de 20 lei si il gasiti in diverse magazine.
Poate incerc totusi lotiunea micelara.Voi o aveti?

Pupici:*

5 comentarii:

  1. Daca nu e mai bun ca Blanchette, atunci chiar e o dezamagire:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. o avem, dar nu pe aceasta! acum sunt reduceri la Ivaterm care este nemaipomenita!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte buna gama sublime soft!!! am avut si apa micelara si demachiantul si sunt awesomeee!! chiar si pt ten gras

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte buna gama sublime soft!!! am avut si apa micelara si demachiantul si sunt awesomeee!! chiar si pt ten gras

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru mine laptele demachiant Sublime fresh este cel mai potrivit pentru tenul meu din toate pe care le-am incercat. in primul rand nu imi lasa tenul gras, il curata foarte bine si dupa o zi incarcata si de stres si de praf imi improspateaza din plin tenul. sunt foarte multumita de el!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template