joi, 14 noiembrie 2013

L'occitane hand cream

De foarte mult timp imi doream aceasta crema de la L'occitane,caci o incercasem la  o prietena mai demult si in plus am auzit multe lucruri bune despre aceasta firma.
De ziua mea am primit-o si desi puteam sa imi aleg una cu aroma,am preferat-o pe cea simpla.
Are si ea o aroma subtila,placuta.

Descriere oficiala:

"Cu o concentratie de 20% unt de shea, aceasta crema vindeca, protejeaza si hraneste pielea crapata si uscata a mainilor.  Formula sa non-grasa permite o absorbtie foarte rapida."

Descrierea mea


  • Imi place tare mult:


-ambalajul-e mai deosebit fata de celalalte creme de maini pe care le-am vazut,parca mai profi;))
-e hidratanta
-intra usor in piele
-se poate lua cu usurinta in geanta/portfard
-are 20% unt de shea


  • Nu imi place :

-raportul cantitate pret: are 30ml si costa 33 lei (eu am nimerit-o la reducere cu 25%)

Sunt tare curioasa cat timp o sa ma tina si in functie de asta o sa o recumpar sau nu.
Voi aveti produse de la L'occitane? Daca da ce anume si sunteti multumite de ele?

Pupici:*

3 comentarii:

  1. n-am ioncercat nimic de la ei, dar au multe tentatii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu crema asta si mi-a placut tare tare mult. Dar parca e un pic cam scumputa, cum zici si tu. Acum mi-am luat una de la Elmiplant si sunt foarte multumita de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. este o crema tare buna, ca toate produsele L'occitane!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template