miercuri, 27 noiembrie 2013

First impresion review

Am folosit o singura data beauty blender-ul de la Ebelin,pentru ca eram tare curioasa cum se comporta.
Asa ca azi fac un first impresion review.

In primul rand sunt mai mult decat incantata ca mi-am achizitionat si eu unul,pentru ca mai toata lumea avea de la diverse firme.
Stiu ca se mai gaseste la Sephora,dar nu stiu cat costa.
Acesta a fost 17 lei si eu zic ca e un pret acceptabil.

Am cautat pe youtube modalitati de folosire si am aflat ca trebuie umezit inainte de aplicare. Asa am si facut.
Mi-a placut modul in care aplica fondul de ten,lucru care m-a surprins , deoarece in general nu imi place/mi-e prea lene sa folosesc buretei pentru aplicarea fdt.
Probabil datorita formei mi-a placut mai mult,pentru ca e usor sa il ti in mana si sa aplici produsul pe fata.
Fondul de ten s-a intins bine si a aratat chiar natural pe ten.Pe pete am insistat mai mult , iar apoi am aplicat pudra deasupra.

La baza e cam tare si odata umezit se umfla !! :)) Imediat dupa folosire , l-am spalat si s-a curatat destul de bine .Apoi l-am pus la uscat pe un prosopel si a durat vreo 2 zile pana sa revina la forma inititala , lucru care nu imi place.

Ca un sumar al acestui scurt review,va spun ca imi place acest beauty blender,in ideea ca e un concept nou pentru mine,e interesant si aplicarea se face bine.Rezultatul e unul natural , desi dureaza mai mult aplicarea, decat daca aplici cu degetele sau pensula.Singurul minus e ca se usuca greu .
Mi-as mai lua unul,dar as vrea sa aibe aceasta forma:
Voi aveti?ce forma?
Il folositi si pentru alte produse crema in afara de fdt?(blush,bronzer,anticearcan)

Pupici:*


4 comentarii:

  1. Şi eu intenţionez să-mi iau unul, dar nu ştiu de la ce firmă, depinde ce găsesc mai repede, dar şi mai convenabil :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am fost tentata sa-l cumpar din DM :D

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut zilele trecute la DM si chiar eram curioasa sa aflu o parere despre el :) Nu e exclus sa mi-l achizitionez si eu pt ca de mult timp imi doresc asa ceva :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template