miercuri, 13 noiembrie 2013

Avene cleanance solaire spf 30 review

Poate ca acest review era mai potrivit pe timpul verii,cand toata lumea era innebunita dupa produse cu spf.
Insa , desi acum vremea s-a racit , tot avem nevoie de protectie solara , asa ca nu e chiar nelalocul ei aceasta postare(zic eu).

In vara cautam o crema care sa fie atat pentru tenul gras, (cu tendinta acenica daca se poate) cat si sa contina spf.Am gasit-o pe cea de la Avene si dupa multe alte cautari fara rezultat,am cumparat-o,desi m-a costat ceva(in jur de 60-70 lei).Pentru unii nu e mult,insa pentru bugetul de studenta,sunt cativa banuti.
Nu regret deloc insa ca am ales sa o cumpar,pentru ca imi place foarte mult si inca o folosesc.

Sa incepem cu inceputul.

Ambalajul are un plus,pentru ca are pompita si e mult mai igienic decat sa bagi degetele in borcans(ca la alte creme pe care le am).Are 50 ml si Spf 30.



Din fericire pentru mine,este o crema pentru tenul acneic.De asemenea este un produs fara parabeni, non comedogenic si hipoalergenic.
Are un miros subtil,pe care il aseman cu cremele de plaja,vara...(probabil din cauza spf-ului?!).Mie imi place mirosul.
Intra usor in piele,o lasa usor mata,si personal mi se pare ca ajuta la vindecarea/uscarea cosurilor.
O folosesc in fiecare dimineata,dupa ce m-am spalat cu un gel de curatare.
De asemenea cred ca este o baza buna de machiaj,deoarece nu am probleme cu aplicarea fondului de ten,lucru pe care il fac dupa ce crema a intrat bine in piele.

Singurul minus pe care il gasesc acestui produs,este ca are un pret maricel,insa cu siguranta in merita.
Am crema de mai bine de 3 luni si desi o folosesc zilnic,mai este produs suficient in ea , pentru inca cateva luni bune.

Eu ii dau 9.5 si am vazut ca si pe Makeupalley are un scor bun(4.2 din 5).

O gasiti in farmacii , iar uneori sunt si promotii la Avene (de exemplu ultima data cand am fost in Sensi Blu,la un produs Avene cumparat,aveai 50% reducere la al doilea produs)
Am inteles ca gelul de curatare de la ei este bun,insa este cam scumput si el si mi-e teama ca nu o sa se inteleaga cu tenul meu.In plus , am un gel de curatare cu care m-am obisnuit si nu vreau sa stric rutina de ingrijire a tenului.
Voi ce produse de la Avene aveti si/sau recomandati?

Va pup:*

8 comentarii:

  1. Nu am incercat-o, dar ma gandeam prin vara oare ce produs ar fi bun..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ați încercat autobronzante Skelt, acest site are http:www.skelt.com.br

    RăspundețiȘtergere
  3. Demult caut si eu un SPF ok, am citit de crema de la Kiehl's, insa cred ca are parabeni (desi citisem pe site-ul Paula's Choice ca nu sunt chiar asa de speriat acesti parabeni, precum s-a creat valva).. nu ramane pelicula grasa pe fata? Eu oricum am tenul normal/uscat, dar tot nu suport cremele grase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ramane pelicula grasa.din contra. iar cat despre parabeni,am inteles ca nu sunt asa rai si se gasesc cam in toate.asta cu paraben free e o modalitate de marketing(parerea mea).recomand crema:*

      Ștergere
  4. Buna! Am ajuns la postare cautand info. despre aceasta crema :) pe care as vrea si eu sa o cumpar pentru perioada asta, mai ales ca am un ten predispus la acnee. :((
    Ma bucur ca ai scris despre ea. ;)
    Asadar, poate fi folosita direct sub fondul de ten... E super! astfel nu mai trebuie folosit alt produs de hidratare.
    Iata aici un fimulet Avene despre cantitatea de produs cu SPF care ar trebui aplicata pe fata/corp. ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=7jWZZEOptYU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti a fost de folost postarea mea.e o crema ff buna.si eu o sa mi o cumpar luna viitoare,cacai deja e vara.doar ca e cam scumpa.ms de filmulet

      Ștergere
    2. Daca esti din Buc, incearca la farmacia Tei. E la un pret bun. (sau pe site-ul farmaciei - se poate comanda si online). Cred ca e la 46ron daca am retinut corect. Luna trecuta am dat si eu o prima comanda pe site [nu-s din Buc], iar in 2 zile au ajuns produsele. Poti comanda cu incredere. ;)

      Ștergere
    3. Buna! Tocmai ce mi-am cumparat si eu aceasta crema ieri si am dat de blogul tau acum, cautand informatii despre ea. Am luat-o de la Farmacia Tei, intr-adevar, 46 de lei costa. M-a convins farmacista sa o cumpar, am ten cu tendinte acneice si sper sa imi fie de folos, alternam intre ea si o alta crema, tot de la Avene. Acum, pe timpul verii, mi se pare mai mult decat folositoare datorita spf-ului :)

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template