luni, 25 noiembrie 2013

Are you normal tag?

Joey Graceffa a inventat un nou tag si mi se pare atat de tare,ca nu puteam sa nu il fac,chiar daca in scris si nu video.
Aici e sursa inspiratiei .Am incercat sa traduc incat sa sune cat de cat bine , dar tot mi se pare ca suna ciudat:))

Let's begin

  • Cand te speli pe maini,folosesti mai intai sapun  , sau iti clatesti mainile?
Nu m-am gandit niciodata la ordinea in care fac lucrul asta, vine din instinct,dar mai intai pun sapun ,umezesc putin o palma, frec bine mainile si apoi clatesc:-s.
  • Cand mananci cereale,pui cerealele intai sau laptele ?
Oricat de ciudat ar parea,eu pun cerealele in lapte:-s.Logic ar fi invers.Hmmm....o noua descoperire pe ziua de azi.

  • Iti umezesti periuta de dinti mai intai,sau pui pasta de dinti pe ea?
Eu pun pasta de dinti pe periuta,apoi o pun sub apa si incep sa ma spal pe dinti.

  • Cum gatesti un ou de obicei?
Mie imi plac ouale ochiuri si sa fie moi in mijloc:X

  • Care este ordinea in care deschizi retelele de socializare dimineata,cand deschizi calculatorul?
Pentru ca nu am decat facebook,o sa va spun ordinea in care deschid in general lucrurile.
Yahoo mail->Facebook->Youtube->seriale.filmesubtitrate->blog(uneori,dar mai rar)

  • Care e rutina ta seara,inainte de a dormi?
First,ma demachiez,ma spal pe dinti apoi fac dus si ma dau cu crema pe fata(si cand nu sunt lenesa si pe corp)

  • Faci dus dimineata sau seara?
99% din timp,seara.

Sper ca v-a placut tagul si va invit si pe voi sa il faceti.Sunt chiar curioasa ordinea in care faceti voi aceste lucruri de zi cu zi.
Pupici:*

4 comentarii:

  1. Nu eşti singura care pune cerealele în lapte :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place :D
    Super sunt intrebarile, iar raspunsurile tale de asemenea :D
    Laf el fac si eu cu cerealele :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca am lamurit intrebarile :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu pun laptele prima data, pt. ca intotdeauna il incalzesc un pic la microunde, si apoi cerealele. Dar intai umezesc periuta si pe urma pun pasta.. :))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template